fbpx

Πρόγραμμα Σπουδών

Ά Γυμνασίου

Μαθήματα:

Μαθηματικά

3 ώρες

Φυσική

1 ώρα

Ιστορία

1 ώρα

Γλώσσα

1 ώρα

Αρχαία

2 ώρες

Θέτοντας τις σωστές βάσεις

Η μεθοδολογία και η διαδικασία μελέτης επικεντρώνεται στις εξατομικευμένες ανάγκες του μαθητή ώστε να του παράσχει τα κατάλληλα εφόδια για τις επόμενες εκπαιδευτικές βαθμίδες.

Κυριότεροι Εκπαιδευτικοί Στόχοι

Μαθηματικά: Θεμελιώδης στόχος είναι απόκτηση γνώσεων και ιδεών για την επίλυση προβλημάτων μέσω της επιστημονικής μεθόδου. Η ανάπτυξη της ικανότητας να συγκρίνει, να επιλέγει και να εφαρμόζει λύσεις σε προβλήματα.

Αρχαία: Η διδασκαλία περιστρέφεται γύρω από τη σωστή εμπέδωση της γραμματικής και του συντακτικού. Η καθημερινή εξάσκηση σε συνδυασμό με τις στοχεύμενες επαναλήψεις προσφέρουν στο μαθητή την επίγνωση της ελληνικής γλώσσας.

Νεοελληνική Γλώσσα: H γνώση των βασικών γραμματικών και συντακτικών κανόνων της νεοελληνικής, όπως οι προφορές, οι συλλαβές, οι συνδυασμοί συλλαβών, οι κατηγορίες λέξεων και η σύνθεση των προτάσεων. Η επίτευξη ικανότητας του μαθητή να κατανοεί και να εκφράζεται σωστά σε γραπτή και προφορική μορφή.

Πρόγραμμα Σπουδών

΄Β Γυμνασίου

Μαθήματα:

Μαθηματικά

3 ώρες

Φυσική

2 ώρες

Χημεία

1 ώρα

Ιστορία

1 ώρα

Γλώσσα

1 ώρα

Αρχαία

1 ώρες

Χτίζοντας σε γερές γνώσεις

Η μεθοδολογία και η διδακτική διαδικασία εξελίσσεται και προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της Β’ Γυμνασίου, βοηθώντας τον μαθητή να διαμορφώσει το δικό του τρόπο μελέτης.

Κυριότεροι Εκπαιδευτικοί Στόχοι

Μαθηματικά: Εδώ θα επικεντρωθούμε σε δύο μέρη τα οποία θα μελετηθούν παράλληλα και αρκετές φορές συμπληρωματικά. Στην Άλγεβρα, που ξεκινά με εξισώσεις και ανισώσεις α’ βαθμού και τη Γεωμετρία, η οποία καταλήγει στο Πυθαγόρειο θεώρημα.

Αρχαία: Στόχος είναι να προσεγγίσει ο μαθητής την αρχαία ελληνική γλώσσα με βάση την αττική διάλεκτο μέσα από κείμενα ποικίλου περιεχομένου. H κλιμακούμενη δυσκολία της μελέτης, η παρουσίαση των γλωσσικών και μορφολογικών στοιχείων και ο συνδυασμός με τις δραστηριότητες και τις ασκήσεις που θα αναλυθούν, θα βοηθήσουν στην σταδιακή εξοικείωση του μαθητή με την αρχαία ελληνική γλώσσα.

Νεοελληνική Γλώσσα: Η διδασκαλία του μαθήματος αποτελεί ένα άθροισμα ενοτήτων που ενέχουν ένα σύνολο στόχων για την ενίσχυση της γλωσσικής και επικοινωνιακής ικανότητας του μαθητή, μέσω της ανάπτυξης και των τεσσάρων γλωσσικών δεξιοτήτων (ανάγνωση και κατανόηση προφορικού και γραπτού λόγου) καθώς και την ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης.

Φυσική: Η διδασκαλία περιλαμβάνει τις ενότητες των φυσικών φαινομένων και της οικονομίας που επικρατεί στην φύση. Εστιάζουμε στις βασικές προτάσεις διδασκαλίας της φυσικής επιστήμης, έννοιες και αρχές όπως η έννοια του φυσικού συστήματος, η αρχή διατήρησης της ενέργειας, το πρότυπο της δομής της ύλης και η σχέση μικροσκοπικών και μακροσκοπικών φαινομένων.

Χημεία: Συνδέεται με τα γνωστικά αντικείμενα των άλλων επιστημών με τα οποία ασχολείται ο μαθητής. Συνδέεται επίσης με τη βιομηχανία, το περιβάλλον, την καθημερινή ζωή του. Έτσι, οι νέες γνώσεις που του παρέχονται αποκτούν κάποιο νόημα και δε θα είναι στεγνές γνώσεις που παρατίθενται η μία δίπλα στην άλλη. Το μάθημα της Χημείας καλείται να συνδέσει το μακρόκοσμο με το μικρόκοσμο, εφοδιάζοντας τον μαθητή με τις απαιτούμενες και κατάλληλες επιστημονικές δεξιότητες.

Πρόγραμμα Σπουδών

΄Γ Γυμνασίου

Μαθήματα:

Μαθηματικά

3 ώρες

Φυσική

2 ώρες

Χημεία

1 ώρα

Βιολογία

1 ώρα

Ιστορία

1 ώρα

Γλώσσα

1 ώρα

Αρχαία

2 ώρες

Επικεντρώνοντας στο Στόχο

Η μεθοδολογία και η διαδικασία μελέτης επικεντρώνεται στην πλήρη κατανόηση και εμβάθυνση των βασικών αντικειμένων που θα διασφαλίσουν μια επιτυχημένη πορεία στην επόμενη σχολική βαθμίδα του Λυκείου.

Κυριότεροι Εκπαιδευτικοί Στόχοι

Μαθηματικά: Το πρόγραμμα σπουδών της Γ΄ Γυμνασίου και στοχεύει στην κατανόηση και την εμπέδωση της ύλης μέσω συστηματικής μελέτης. Η διδασκαλία εστιάζει αρχικά στη θεωρία και ακολουθούν ασκήσεις καθώς και ερωτήσεις κατανόησης. Η σύγχρονη αντίληψη μας, βοηθά τον μαθητή στο να αποκτήσει μια μαθηματική νοοτροπία και πρακτικό τρόπο σκέψης.

Αρχαία: Στόχος είναι να προσεγγίσει ο μαθητής την αρχαία ελληνική γλώσσα με βάση την αττική διάλεκτο μέσα από κείμενα ποικίλου περιεχομένου. H κλιμακούμενη δυσκολία της μελέτης, η παρουσίαση των γλωσσικών και μορφολογικών στοιχείων και ο συνδυασμός με τις δραστηριότητες και τις ασκήσεις που θα αναλυθούν, θα βοηθήσουν στην σταδιακή εξοικείωση του μαθητή με την αρχαία ελληνική γλώσσα.

Νεοελληνική Γλώσσα: Η διδασκαλία του μαθήματος αποτελεί ένα άθροισμα ενοτήτων που ενέχουν ένα σύνολο στόχων για την ενίσχυση της γλωσσικής και επικοινωνιακής ικανότητας του μαθητή, μέσω της ανάπτυξης και των τεσσάρων γλωσσικών δεξιοτήτων (ανάγνωση και κατανόηση προφορικού και γραπτού λόγου) καθώς και την ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης.

Φυσική: Η διδασκαλία περιλαμβάνει τις ενότητες των φυσικών φαινομένων και της οικονομίας που επικρατεί στην φύση. Εστιάζουμε στις βασικές προτάσεις διδασκαλίας της φυσικής επιστήμης, έννοιες και αρχές όπως η έννοια του φυσικού συστήματος, η αρχή διατήρησης της ενέργειας, το πρότυπο της δομής της ύλης και η σχέση μικροσκοπικών και μακροσκοπικών φαινομένων.

Χημεία: Συνδέεται με τα γνωστικά αντικείμενα των άλλων επιστημών με τα οποία ασχολείται ο μαθητής. Συνδέεται επίσης με τη βιομηχανία, το περιβάλλον, την καθημερινή ζωή του. Έτσι, οι νέες γνώσεις που του παρέχονται αποκτούν κάποιο νόημα και δε θα είναι στεγνές γνώσεις που παρατίθενται η μία δίπλα στην άλλη. Το μάθημα της Χημείας καλείται να συνδέσει το μακρόκοσμο με το μικρόκοσμο, εφοδιάζοντας τον μαθητή με τις απαιτούμενες και κατάλληλες επιστημονικές δεξιότητες.

Μεθοδολογία Διδασκαλίας

  • Επιλέγουμε τις μαθησιακές δραστηριότητες του μαθητή και καθορίζουμε το περιεχόμενο των μαθημάτων που θα διδαχτούν.
  • Χτίζουμε επάνω σε ένα σύνολο εισαγωγικών δραστηριοτήτων που θα εξοικειώνουν τους μαθητές με το νέο περιβάλλον της τάξης και τους καθηγητές τους.
  • Προετοιμάζουμε το ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό υλικό και άλλα σύγχρονα εργαλεία διδασκαλίας.
  • Καθοδηγούμε τον μαθητή σε ένα προγραμματισμένο ρυθμό μελέτης, επαναλαμβάνοντας και επεκτείνοντας το περιεχόμενο όσο απαιτείται.
  • Εισάγεται το θέμα της μεθόδου με έναν ευφυή τρόπο, χρησιμοποιώντας ενδιαφέροντα παραδείγματα και εργασίες πρακτικής εφαρμογής.
  • Δημιουργούμε ένα καλοσχεδιασμένο πλάνο διδασκαλίας, το οποίο περιλαμβάνει τους στόχους, τα μέσα και τις δραστηριότητες που θα χρησιμοποιηθούν.
  • Εφαρμόζουμε μεθόδους διδασκαλίας που είναι ευφυείς και ενδιαφέρουσες για τους μαθητές, όπως η εργασία σε ομάδες, η χρήση τεχνολογίας, τα παιχνίδια εκμάθησης.